Sıkça Sorulan Sorular


 

Lorac Kart üyesi nasıl olurum
Lorac mağazalarından veya lorac.com.tr üzerinden ücretsiz olarak üyelik oluşturarak lorac kart sahibi olabilirsin.

Lorac Kart’a üye olduktan sonra ne zaman puan kazanmaya başlayabilir miyim?
Lorac Kart sahibi olduktan sonra ilk alışverişinde puan kazanmaya başlarsın.

Siparişlerimden ne kadar puan kazanabilirim ?
Siparişlerinizden sepetinizin yapılan alışveriş bazında farkı ürünlerde farkı oranlarda puanlar kazanırsınız.

Kazandığım puanları ne zaman kullanabilirim ?
Siparişi tamamlandıktan hemen sonra puan üyeliğine yüklenir. Yüklendikten sonra kullanmaya başlayabilirsin.

Lorac Kart avantajlarımı nasıl ve nerelerde kullanabilirim?
Lorac Kart’ınızı tüm Lorac mağazalarında ve lorac.com.tr’de kullanabilirsiniz. Lorac Kart veya cep telefonu numarası ile özel kampanyalardan yararlanabilirsin. Kart yanında olmadığında işlem yapabilmek için cep telefonu aktivasyonunun tamamlanması gerekir. 

Sahip olduğum Lorac Kart puanlarımı nereden öğrenebilirim?
Kazandığın puanları Lorac mağazalarımızdan ve lorac.com.tr sayfasından öğrenebilirsin.

Lorac Kart puanlarımı kullanabilmem için herhangi bir sınır var mıdır?
Puanlarını kullanırken üst sınır olarak puanlarının yarısını kullanabilirsin.

Ürün satın alırken, ödemenin bir kısmını puanlar ile kalanını peşin ya da kredi kartı ile ödemem mümkün mü?
Evet. Alışverişin bir kısmını kredi kartı ya da nakit ile bir kısmını ise puanların ile ödeyebilirsin.

Alışverişimde indirim kuponu kullanırsam Lorac Kart puan kazanabilecek miyim?
Evet. İndirim kuponlarını kullanırken ödediğin ücret üzerinden puan kazanabilirsin.

İade olan siparişimde Lorac Kart puanlarına ne olur?
İadelerde kazanılan puanlar geri alınır, kullanılan puanlar geri verilir.

Lorac Kart üyeliğimden başkaları da faydalanabilir mi?
Hayır. Lorac Kart kişiye özeldir Lorac Kart ayrıcalıklarından sadece sen faydalabilirsin.

Benimle kampanya vb. konularda iletişime geçilmemesini istiyorsam ne yapmalıyım?
Güncel kampanya ve promosyon mesajlarını almak istemiyorsan E-Posta ve SMS aracılığıyla Müşteri Hizmetleri’nden tercihlerini değiştirebilirsin. İletilen e-postanın altındaki yönlendirme linkinden E-Posta erişimini ya da 05551977347 mesaj göndererek SMS erişimini kapatabilirsin.

Başvurunun ulaşmasından itibaren 3 (üç) işgünü içerisinde elektronik ileti gönderimi durdurulacaktır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
The title of the page Title of a News Article
Çerez Kullanımı

Size daha iyi hizmet verebilmek için, Yasal Mevzuat çerçevesinde, veri politikalarımızda belirtilen amaçlarla sınırlı olmak üzere çerezler(cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi ve izin iptali ile ilgili olarak Gizlilik Politikamızı tıklayarak inceleyebilirsiniz.